Skönaste Sängen Nånsin

Vaknade av att min lilla katt skrek i morse. Tänkte att det var dags att stiga upp då han senaste mornarna har börjat skrika 06.30 men idag startade han tidigare. Klockan var bara strax efter fyra så jag blev så glad när jag fick gotta ner mig i kudden och täcket igen. Det var länge sen sängen kändes så skön. Känns som att jag har legat och dragit mig och myst i sängen flera timmar. Ååå så skön morgonen var!! Baggis slutade skrika så fort jag visade att han fick komma upp i sängen och mysa så vi har legat och kramats och sovit.

Älskar när kudden ligger sådär perfekt så man riktigt sjunker ner i den och täcket är perfekt fluffigt och varmt. Ååå stanna i sängen hela dagen hade vart det bästa men det är bara att he sig iväg till jobbet :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0