Protein Sjukling

Vart hemma idag med så nu ska banne mig kroppen snart vara fri från förkylnings virus och skit!! I morn ska jag då på jobbet. Man blir sjukt rastlös av att vara hemma och inte göra nått. När man är frisk och har orken kan man ju fixa saker hemma som att städa och så men nu har jag vart plattsad i soffan och endast gjort lite mat till mig själv och sedan återvänt till soffan igen. Raslösheten är påtaglig kan jag meddela!!
Feberfri äntligen :)

Har käkat massor massor massor med protein igår och idag. Har alltid haft en teori om att protein måste vara bra skit att äta när man vill gå ner i vikt så jag har gått ett steg längre och äter bara protein under några dagar. Känns redan som att det har gett verkan efter bara två dagar :) Det jag äter är alltså ägg, keso, kesella, kalkon, kyckling, rostbiff, tzatziki mm. God mat och nyttig :)

Återkommer efter denna vecka med resultat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0