Porslinsdockan

Min halloween utstyrsel blev en halshuggen porslinsdocka. På förfesten vi skulle var temat svart och blodrött så det blev en helsvart klädsel och blodet fick agera blodrött ;)
Blev gode nöjd men fy vad jag fick stressa. Var ju och jobbade som sagt med att sminka bandet Echo och sen skulle jag hinna fixa mig själv. Missade lite saker såsom rouge och örhängen men det fungerade i alla fall. Allt blod och dermavax är sjukt kladdigt så jag hade blod fulla håret efter en stund och hade lite trubble att tvätta ur med det gick tillslut.

Här får ni i alla fall en liten mobil bild på hur jag såg ut. Tog nån bild med systemkameran men som vanligt så har jag inte laddat in dem i datorn ännu :P Kommer snart ;)


Kommentarer
Postat av: Nina

hej:)Gud så duktig du är den där skulle jag inte vilja träffa:)

2010-11-01 @ 16:52:39
URL: http://nina88.blogg.se/
Postat av: Cissi

Shit vad läckert!!! =) Duktiga du!! =)

2010-11-01 @ 17:05:15
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0