Plättmiddag Denna Fredag

För oss vanliga människor (norrlänningar) så har vi ätit plättar idag, för er kankse sörlänningar så betyder det pannkaka :P Hahaha plättar är plättar och inte pannkaka, pannkaka är det man gör i ugnen :)
Ååå så gott det var. Är verkligen sällan vi äter det då det kankse inte är världens nyttigaste middag men ibland måste man få äta det och njuta som bara den. Till mina plättar har jag gärna socker och bregott. Det är min mormor som lärt mig äta dem med bregott, det låter äckligt men är tvärtom jätte gott!! :)

I morgon blir det hårdträning!!!

Nu mys mys mys resten av kvällen ♥

Kommentarer
Postat av: Arntsigrid

Very Good! I love it.

2011-09-26 @ 11:19:17
URL: http://arntsigrid.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0