Pepparkakor I Hela Kylen

Nu doftar det pepparkakor i hela kylen. Ikväll fick jag tid att göra degen i ordning så jag kan baka fina kakor i morgon förmiddag. Ååå det luktar ljuvligt så nu längtar jag nästan tills i morgon då jag ska få smaka på en riktigt egengjort pepparkaka ;) Det är ju faktiskt första gången som jag gör en egen deg så det är lite spännande ;)

Nu har jag sålt skrivbordet och det är hämtat så jag har kunnat ställa i ordning mitt nya, fina, vita och gamla skrivbord som inhandlades igår. Det blev så fint!! Lite annat "skräp" som ska bort från gästrummet bara så är det tipptopp och världens bästa plats för en pysselhörna. Jag har gjort i ordning alla mina scrapbooking rejor som tidigare bara legat i olika kartonger och skräpat runt golvet..nu ligger allt så fint sorterat i lådorna i skrivbordet och lätt att se vad som finns och vad som kan anvädas ;)

De nya knopparna jag handlat idag till min nya fina byrå som står i hallen har dock inte blivit ditsatta i dag. Skruvarna till knopparna var 3 mm för korta för att nå genom lådan så i morn ska min prins få ta hem en borr så jag kan försänka skruvarna på insidan. I morn hoppas jag att byrån blir klar :)
Den gamla byrån är nog mest troligt såld också...en kvinna från Boden skulle ha den och hämta den i morn :) Skoj då det går att sälja de gamla möblerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0