Mandelkvarn

Gubbdagis har verkligen allt! Har hittat på nätet att Claes Olsson har mandelkvarnar. Ska gå förbi det nu när jag slutar jobbet och se om classe här i Pite kan ha sådana inne. Är i bakartagen och vill baka allt. Nu ligger macaroons högt på bakningslistan :D
Istället för att köpa små påsar med mandelmjöl som är gode dyrt så kan jag då alltså gå på Dollar eller ÖoB och köpa en skit billig påse mandel och mala själv. Lite mer jobb men så mycket bättre enligt mig!! Lite sådär husmors aktigt som jag gillar :)

Återstår att se vad som blir bakat ikväll...
Besökare som vill fika upp det goda (så jag inte äter för mycket) välkomnas ;)


Kommentarer
Postat av: anna

Do it, do it, do it! Muuums :D

2010-11-04 @ 15:46:44
URL: http://madeinjapan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0