Löshår

Nu blir det att sätta in löshår på sötaste svägerskan. Hoppas hoppas hoppas att det blir ungefär lika blondfärg som hon har, men det tror jag nog :)
Ska sätta in ett träns med mickroringar på henne så håret går att återanvända ända tills det är utnött och det går otroligt fort att sätta in. Det behövs inte många fästen så sitter det som berget och om nått hårstrå skulle lossna så sitter fortfarande tränset kvar galant.

Min älskade kusin Lisa ska få färga mitt hår snart och kanske klippa 0,5 millimeter och sen ska jag sätta in ett träns också. Måste bara lära älsklingen att sätta in det :P Han ska få se på när jag gör på Jeanette så kan han sätta på mig, eller så får Lisa fixa allting ;)
Önskar mitt hår var nästan nedanför rumpan igen men dit kommer jag nog aldrig att få det utan löshår. Ta sina år lär det då göra i alla fall!!

Beställde ett slingat träns till mig i mörk brunt och med lite, men bara lite, ljusare slingor. Så jag vet alltså redan hur jag ska färga mitt eget hår. Blir att bättra på exakt den färg vi gjorde sist då jag trivs så bra i den. En varm mörkbrun nyans :)


Kommentarer
Postat av: L♥tta

Aha, det lät spännande.

Vem är din goda vän? Tänkte om det är någon jag känner till? :)

2010-11-17 @ 18:09:54
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0