Julkorts Skapande

Har just haft lunch och var ner på Rima en sväng och inhandlade lite smått och gott till att tillverka lite egna julkort. Inte är det billigt med scrapbooking grejer inte. Tyckte inte alls att jag plockade på mig speciellt mycket.. lite papper, två stämplar, en stämpeldyna och lite band oc kalaset gick på nästan 500 kr. Jajja jag älskar att pyssla och stämplarna används ju massor med gånger så det är det värt :)
Nu vill jag bara hem och riva fram allt jag redan har hema och sätta igång!! Ikväll kommer det bli julemys på storforsvägen 22. Har planer på att tillverka min egen pepparkaks deg för första gången i mitt liv, som då ska stå sval till i morgon då den ska bakas ut och så sitta med alla scrapbooking grejor resten av kvällen :) Myselipys!!

Måste till garaget en sväng därimellan nån stans också och titta till allting på min bil innan besiktningen i morgon... måste få airbag lampan att slockna... lyfta batteripoolen i 30 minuter borde hjälpa, hoppas på det i alla fall annars blir det en tejpbit över lampan :P

Önskar att jag hade farmors gamla recept på pepparkaks deg. Undrar vart det har försvunnit ♥


Kommentarer
Postat av: marie 'makeupartist

Skickar uppgifterna till andra bloggen i ett mail :)

2010-11-29 @ 19:33:22
URL: http://pixelmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0