Hörrig Förmiddag

Nytt ord fick det bli. Dessa rubriker är inte lätta att hitta på så det fick bli en kombination av ord i denna rubrik. Förmiddagen har alltså vart hektisk, stressig och fullt upp. Jag och Viktoria sitter ensamma i Pite på jobbet, nu har chefen också anlänt så vi är lite få som jobbar på förmiddagen. Ska absolut inte klaga då det är skönt när det ringer på. Tiden springer iväg och halv dag redan. Snart ska min mage få lite mat, den skriker efter det just nu :)

Hoppas dock att jag inte blir sjuk av min lunch. Har potatis och köttfärsbiffar med lite gräddsås och i morse då jag skulle plocka fram matlådorna så stod de i skafferiet och inte i kylen.... Vi får alltså sätta matlådorna i skafferiet innan vi sätter dem i kylen för att de ska svalna och ingen katt äta upp dem, men igår så hade vi då alltså glömt dem i skafferiet hela natten.. Oooops :P

Vad gör allihopen denna dag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0