Halv Sjuk Dag

Har vart hemma från jobbet idag i alla fall största delen av arbetsdagen. Hade schemalagt fredagkväll och då är vi bara två så det vart lite tajt om min kollega skulle sitta helt själv ikväll så jag hoppar in och jobbat från 17-20 ikväll. Tre timmar är nog ingen fara. Har bunkrat upp med snytpapper bredvid mig :P

Efter jag jobbat blir det att åka direkt upp till underbara stugan och det blir en hel del mys i helgen. Har tänkt baka lite lussebullar, ligga i sängen och läsa och sitta framför brasan och njuta.

Älsklingen har packat in allt i bilen som jag ställt fram i hallen tidigare idag så när jag slutar kommer han och hämtar mig och har skotern lastad och klart för att åka direkt upp mot Strömfors :)
En sak återstår...måste ringa svärmor och se om honk an ta hand om katterna åt oss i helgen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0