Vårruset Luleå 27 Maj

Idag är det den 27 maj och det innebär att dagen är kommen. Jag har anmält mig tillsammans med gamla arbetskollegor till vårruset och ikväll ska vi springa. Längtar tills själva löparbiten är över så vi kan ha en mysig picknick tillsammans och surra en del :)
Har lite årestationsångest just nu men det ska nog gå bra. Är faktiskt peppad och ska verkligen försöka ta mig runt utan att behöva promenera :)
Blir upphämtad här hemma strax före klockan fem men vi ska inte springa förens vid sjutiden. Håll tummarna för mig då eller varför inte stå och heja på om ni bor i Lule :)

Har väntat på en löparjacka i snart två månader och hade faktiskt gett upp hoppet om att den skulle komma, men så sa jag till älsklingen igår att jag hade velat ha jackan till idag om det skulle blåsa eller regna och att vi glömt ta in posten igår...så i morse då älsklingen hämtade tidningen så fanns det ett paket till mig  och där var min jacka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0