Roadtrip

Blir en jätte tidig morgon i morn så det blir sängen alldeles strax. Jag och älsklingen ska sätta oss i bilen och köra ner till Sundsvall. Älsklingen har sålt Catamaranen så vi ska leverara den halvvägs. En stockholmare äre som handlat men då möts vi i Sundsvall. Ingen lyckligare än jag då jag ska få springa in på IKEA en stund i alla fall :D
Ska vara i Svall klockan toilv i morogn så vi måste åka senast klockan sex i morgonbitti. Blir tidigt så nu kan jag inte sitta här längre :P

Är inte länge kvar tills älsklinmgens nya båt kommer hem :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Lägg gärna upp en bild på hur klänningen såg ut, nyfiken ;) kramar!

2010-05-04 @ 13:30:55
URL: http://m4rklund.blogspot.com
Postat av: Lea

jo du det går undan men som sagt mycket kvar ännu utbyggnaden är inte ens påbörjad=)

2010-05-04 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0