Idag Är Ingen Vanlig Dag...

....För det är älsklingen födelsedag, hurra hurra hurra :D

Nu är sambon hela 25 år. Han var en trött söthög i morse då jag kom sjungandes upp i sovrummet med frukost och tårta. Det tog ganska lång stund innan han orkade sätta sig upp och tända en lampa men tillslut fick jag syn på vackerögonen. Det blev en mys morgon i sängen med god frukost och tårta och så klart paket öppning.
Egentligen hade han viljat ha paketet ikväll men efter vad han hade sysslat med igår så var jag tvungen att ge han presenten nu på morgonen så han inte skulle tabba sig....
Han har nämligen fått en ny mobiltelefon i present men igår så hade han ringt på en annons på en telefon här i stan men som tur var fick han slut ström i telefonen så samtalet bröts och när han hade fått liv i sin telefon igen så var den andra såld. *Pjhuu* Knaspelle, kan juu inte gå och handla en ny då han ska få en heller!! :P
Så då fick han presenten på morgonen så han inte skulle lyckas handla nån telefon under denna dag för han har en förmåga att vara snabb i affärerna och alltid lyckas han handla något åt sig själv på sin födelsedag också. Ifjol blev det en 46" tv som vi var och hämtade på hans födelsedag. Affärsman ut i fingerspetsarna är vad han är :)

Jag vill nu i alla fall säga Grattis än en gång till söthögen min och önska honom en underbar födelsedag ♥


kärlek♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0