God Gärning

Gjorde en god gärning idag på lunchen. Jag visste inte vad jag skulle göra efter jag ätit min goda Cesarsallad så jag pinnade iväg till min mormor. Där fanns även min mamma :)
Hant surra lite och så fick mormor se mig nån minut. Hon gillar då vi barn/barnbarn/barnbarnsbarn kommer oanmälda och hälsar på, bara att få se en glimt av oss :)
Hon är söt men idag upptäckte hon min tatuering på handleden som jag haft nått år. Tydligen hade hon inte sett den förr (eller så har hon glömmit det) och då blir det alltid en predikan om hur hemskt det är att svärta ner kroppen. Jajja bara att slå dövörat till för en sekund :P

Har faktiskt fotat min sminkning idag så ikväll kankse det kommer upp en bild om jag fick till nån  av dem. Var rätt stressad innan jobbet så det kankse bara blev pannkaka av bilderna men sminkningen blev jag nöjd med. Är i mesta laget med smink som jag kan ha en dag på jobbet men fint :) Går inte att komma översminkad på banken om än jag skulle vilja vissa dagar :P


Kommentarer
Postat av: Wowgoldeu

Nice site, cool background. toni.

2011-04-29 @ 11:40:37
URL: http://wowgoldeu.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0