E.L.F Nailpolish

Har nu testat nagelacket från ELF i färgen "Fuchsia". Första gången jag använde så målade jag bara ett varv men det nöttes av bara på en dag men då jag gjorde som man ska och målade ett underlack och två lager av färgen så blev jag super nöjd. Lacket har suttit i flera dagar utan att skava av och jag är en person som använder händerna väldigt mycket och om det sitter så länge är det bra =)

 



Färgen är ju inget annat än helt rätt och väldigt rosa.

Lacket finns att beställa på Eyeslipsface.com och kostar ynka 18,30 kr vilket är ett fantastiskt lågt pris :)
Glöm inte att klicka in på deras hemsida för att välja och vraka bland deras superbilliga och bra produkter!!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Så snygg färg, ska nog beställa det :)

2011-06-13 @ 22:45:35
URL: http://www.makeupedia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0