Bröllops Kläder

Nu har jag hittat klänningen till bröllopet och det var efterfrågan på hur den såg ut. Jag lämnade alltså tillbaka de två spetsklänningarna som jag tidigare skrivit om då jag inte kände mig bekväm med min figur i dem. Den nya klänningen är mycket mer förlåtande efter en bröllopsmiddag och magen börjar vara lite fulla och utåtstående :P
Den är i samma färg som på bilden då den bara fanns i den färgen. Helst av allt hade jag viljat ha den i en lite mer stark färg men man kan inte få allt så nu ska jag bara leta efter starka och stora smycken som jag istället klär upp mig med.
Tror faktiskt att jag och älsklingen kommer att vara fina tillsammans då hans nya kostym är svart med ljusgrå ränder på. Matchande :) Hittade förresten en rosa näsduk till älsklingens kavajficka nu då jag och mor var i luleå, så nu är hans outfit 100% klar.

Hur går det för er andra med kläderna, ni som ska på samma bröllop? :)




Kommentarer
Postat av: Stina

Du är då snäll du gumman.



Men vilken urtjusig klänning. Den blev man ju kär i.

Vacker som en härlig vårdag kommer du att bli i den fina.;-)

Kram Stina

2010-05-05 @ 10:04:59
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Josefine

Jag har eventuellt hittat en klänning jag ska ha... En rosa spetsklänning, fast mer knallrosa än den du tänkt dig, och utan ärmar. Fast den känns mer party än bröllop, så vi får se hur jag gör med den! Sen måste vi fixa Olles utstyrsel också... Hade tänkt fixa det till helgen! :)

2010-05-05 @ 10:50:33
URL: http://jossanb.blogg.se/
Postat av: Jonna

Riktigt fin klänning, det där blir nog super. Förvä'ntas ju få se lite bilder efteråt ;) Kram

2010-05-05 @ 11:06:13
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Elin

Så jävla nice du :) Kommer bli awesome! Får se vad jag finner ut att bära, men något blir det nog.. Ta hand om dej! Kramar!

2010-05-05 @ 12:55:08
URL: http://m4rklund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0