Uppehåll

Nu är det äntligen uppehåll från allt snöande men vem vet för hur länge. Det sätter säkert igång när som helst igen. Jag vill inte ha mer snö nu. Jag är så less som man kan bli!!

Det var tufft att ta sig upp i morse. Min kropp behöver fler timmars sömn än vad den fick och dessutom så är det ju sommartidsskillnaden som gör att man egentligen stiger upp en timme tidigare än förut. Men jag klarade det och tog mig till jobbet.
Började morognen med att sätta mig och göra en utbildning på datorn så jag ska avsluta den nu på lunchen. Tyvär så är vi så på jobbet idag så jag måste offra mina raster till att hinna färdigt utbildningen. Den var på 63 frågor och jag tror jag har kvar ca 8 stycken. Hoppas att jag klarar den nu för jag hinner inte göra den en vända till :P

Ska ut på lunchen och leta blommor till ett par krukor jag hittade i källaren i helgen. Vill ha ormbunkar antingen hängandes eller i en ring och de ska vara ganska stora då krukorna är stora. Plast är bäst, då överlever de mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0