Sömntuta

Japp jag har blivit en sömntuta denna vecka då jag vart förkyld. Igår somnade jag då jag skulle se Roomservice och vaknade då älsklingen tyckte att vi skulle gå upp och lägga oss i sängen. Jag är i stort behov av sömn!! Så skönt :) men inte så trevlig :P

Idag arbetar vi lång dag på banken så jag lär vara en slagen hjälte ikväll.

Denna dag har börjat bättre än gårdagen. Känner mig lite bättre tror jag men inte är jag kry. Bit ihop tänkte jag i morse och åkte iväg till jobbet, det är snart helg!
Det ska bli så kopiöst skönt med helg så ni anar inte. Vi ha absolut inget planerat och det ska bli så skönt att bara ta allting som det kommer och verkligen soooova mycket :)

Jag skulle vilja se Alice i underlandet på 3D så det kankse blir i helgen om min hosta mildrar sig lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0