Rossel Rossel

Jag började hosta massor igår oh det fortsätter idag. Är en sån där hemsk hosta som sitter långt ner och jag hostar tills jag vill kräkas och inte får någon luft. Älsklingen hade känt att halstabletterna Zyx hjälpte även mot hostan, inte bara ont i halsen, så nu knaprat dessa men man får bara käka tre om dagen och det klarar jag mig inte på. Ska jag bli förkyld igen eller är det efterverkningar av förra veckans förkylning?!
Älsklingen måste handla KanJang idag så jag kan klunka och hoppas att jag blir helt frisk snart. Det är ju snart påsk och då har jag tänkt vara kry!!

Har nog planer inför påsken nu i alla fall. Ska bara höra om vi har tillåtelse till det vi har tänk ;) Mysigt kommer det att bli. Det blir inte att vara hemma utan vi och katterna hade tänkt åka iväg en liten tipp :)

Lyx middag fick vi igår. Inte ofta man äter potatisgratäng och kött en tisdag. Till efterrätt fick vi vaniljglass och chokladpudding. Mumms =) Tackar svärmor för den goda middagen och en trevlig kväll med surr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0