Nightmares

Usch vad jag ogillar mardrömmar. Inatt har jag drömt en hemsk mardröm som handlade om att jag var utsedd i en skara av tre att döda några människor men jag ville ju inte detta så jag gömde mig istället för de som hade utsett mig då de skulle döda mig för att jag inte dök upp. Det hela slutade med att jag rakade av mig varenda hårstrå som finns på kroppen. Inte bara huvudet utan även ögonbryn och ögonfransar tog jag bort. Jag trodde att om jag gjorde det så skulle de inte känna igen mig. Tack och lov så vaknade jag precis då en av de hemska gubbarna fått syn på mig. Det är jobbigt att vakna och känna att man känt sig jagad hela natten. Är helt död och inte speciellt pigg idag :(

Kan meddela att jag i rakat hår inte var någon trevlig syn så det skippar jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0