Memories

Så många minnen.... jag får aldrig nog, jag kan titta på bilderna i alla fotoalbum om och om igen. Jag älskar tiden från stugan och alla onsdagar jag hade sovmorgon och sov över hos dem. Jag släpper aldrig vissa saker, de kommer att vara med mig hela livet. Ni betydde så mycket för mig! ♥

fammo och faffa
Bilden symboliserar det jag har kvar. En nalle från då min pappa var liten, förlovningsringen från min farmors mamma och alla breven med snirklig text som jag inte kan läsa men som betyder något ändå. Det finns så mycket mer men detta är det viktigaste som är kvar. ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha jag vet inte om Chung ska sminka mig, men hon ska vara en av de som ska sminka, ja hoppas :D

2010-03-08 @ 20:06:20
URL: http://hannaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0