Måndags pyssel

Har nu landat hemma i soffan efter en lång dag på jobbet. Då vi i vanliga fall slutar och brukar åka hem en måndag så satte vi oss i styrelserummet och åt en god landgång tillsammans med bankens VD och två duktiga kollegor. Vi har haft en genomgång av 2009 års resultat och 2010 års budget. Det var en trevlig stund tillsammans men nu är hjärnan ganska urladdad och jag orkar inte tänka speviellt mycket :P

Har hunnit slänga iväg en hel hög räkningar sen jag kom hem. Inge roligt alls!! Men nu är det gjort så då behövs det inte göras igen förens i slutet av nästa månad.

Har handlat lite godsaker på lunchen idag. Det blev en underbart fin vägg klocka som jag suktat efter i några månader och har nu lyckats övertala mig själv att köpa den trots det lite för höga priset. Jag bara älskar den så jag kunde inte låta den försvinna från mina händer! :) Passade på att köpa två vårlökar (påskliljor) så de kommer nog att slå ut lagomt till påsken. Har placerat en i köket och en i vardagsrumet. Nu ska bara lite mer påsk pynt fram så kommer det att kännas mycket våriga här hemma, men det blir nog en annan kväll.

Nu ska jag ställa mig i duschen och inviga mina nya schampoo och balsam som kommit hem från England idag. Äntligen har hela beställningen från beautybay anlänt och jag är som ett litet barn på julafton. Har köpt produkter som är helt parabenfria och mineraloljor dissar vi totalt. En helt ny start helt enkelt. Nu ska jag bara skicka iväg en beställning till bonvisage.se på deras nya Eco produkter. Måste prova deras deo som är aluminium och paraben fri. Visste ni att det kan vara aluminiumet i deodoranter som orsakar vissa fall av bröst cancer?! Jag ska defenitivt sluta använda deo som innehåller aluminium!! Gör det ni också!! 



Kommentarer
Postat av: Lilla Kullan

Tack själv du fina Elin.

Den där klockan är snygg den. Jag har kollat in den flera gånger. Men nu har man ju så många så det blir nog ingen för då kommer folk tro att jag är urmakare.;-) Kram Stina

2010-03-22 @ 21:22:23
URL: http://www.hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Lilla Kullan

Hej min lilla blomma!



Hoppas att du får en bra dag idag.

Det tog ett par år för mig innan det mesta var vitt här. Ja, jag har ju inte bara vitt. Men vit GRUND, kan man säga. Jag målade alla möbler, så jag har nästan inte köpt en enda ny möbel förutom sofforna och någon enstaka liten möbel till.

Kramis Stina

2010-03-23 @ 09:13:51
URL: http://www.hemmapalandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0