Komunalt Crap

Jahapp då blir det komunalt idag då. Carl var den som hade lotten att köra idag. Vi tog oss till Älvsbyn med honom men nu har han tydligen måsta åka hem pga någonting så jag och Danne måste sätta oss på en buss för att ta oss hem. I dont like it at all!! Jag hatar att åka buss då man ska hem. Jag vill vara hem fortast möjligt då jag vet att jag ska hem (hemlängtan vet ni :)) men då man ska måste ta en buss så blir det defentivt inte snabbast möjligast :( Jag som hade tänkt hinna på stan en ströcko idag efter jobbet med det lär jag ju verkligen inte hinna. Suck! Går inte att göra så mycket åt det heller så det är bara att gilla läget.

Undra vilken tid det går en buss?!

Ingen vänlig själ som skall åka från Älvsbyn till Piteå kring 16.30 tiden idag?? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0