Its Fucking Lovely

Just nu älskar jag att bo i Norr. Vädret har vart helt underbart både i går och idag. I morse var det 12 grader kallt men nu under dagen då solen strålar så är det sagolikt skönt. Det droppar för fullt från taken och man vill bara kasta sig på ett renskin i en snödriva och njuta. Jag hoppas verkligen att det håller i sig så vi får en helt underbar väder helg :D

Stackars älsklingen min är i Sthlm i helgen och får smaka på äckel slask. Det var tydligen saltat så mycket över allt så bilen var alldeles vit av det frätande och rostframkallande saltet. Blä!!
Hade vart bättre om han var hemma så hade vi kunat ta en tur med pappas nya skoter. Längtar till en skoter tur!! Kankse att jag tar en all by my self i helgen :D Ska ju faktiskt åka till Roknäs i morn och hjälpa till att städa ut farmor och farfars hus. Börja ska vi i alla fall göra men det finns ju rätt mycket saker så det tar nog ett tag. Ska passa på att spola bilen med pappas varma högtryckstvätt i morn också, det är mer än väl behövligt! :)

Nu är det några timmar kvar av arbetsdagen innan helgen är välkommen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0