Hemmavarande

Idag bestämde jag mig för att stanna hemma från jobbet. Eller det hade jag redan bestämt igår kväll. Då termometern visade 39.3 graders feber trots 3 alvedon/aspirin så tänkte jag att jag skulle vara hemma hur frisk jag än skulle känna mig på morognen. Det var likadant som morgonen innan... då jag vaknade var febern borta och jag kände mig "bra" men jag ringde chefen och meddelade frånvaro och här ligger jag nu i soffan framför Cesar Milan och ska strax äta frukost. Japp, ni uppfattade rätt, frukost :) Jag har nog inte sovit så här länge på flera år!! :) Ganska skönt och förmodligen välbehövligt!

Hoppas verkligen jag ska slippa samma feber ikväll för det är inge skoj alls!

Jag vill vara frisk och kry som en nötkärna. Det är helg och Misa är hemma. Det finns alltså inget tråkigare än att vara sjuk då! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0