Förjävlig Dag

Denna onsdag blev inte rolig. Både igår och idag så kände jag att jag skulle vilja ligga kvar i sängen och kurera mig istället för att gå till jobbet. Men då vi vart kort om folk i två veckors tid så har jag känt att jag har måstat gå till jobbet. I morse så var det ingen tvekan heller då två är lediga onsdagar så då blir det verkligen lite folk om jag skulle vara borta. Men istället så vart det jag som blev ensammen. Den andra tjejen WABar och här sitter jag snorig, hostandes, febrig och jävlig istället. Tur att det finns alvedon som man kan knapra men nu pallar jag inte detta en dag till!! Jag måste få ligga i sängen en hel dag och försöka bli frisk annars blir jag aldrig av denna flunsa.

Hade en del telefonsamtal jag hade tänkt hinna ringa idag men det hinns inte alls med.

Tack och lov så har jag en underbar älskling som kan uppmuntra och pigga upp. Tack älskling för smset i morse och för att du finns ♥


Kommentarer
Postat av: Tina Johansson

Stackare, krya på dig :) kram



2010-03-17 @ 12:07:09
URL: http://tinaj.blogg.se/
Postat av: Ingela Nilsson

Du får ta vitlök så det sipprar ut genom öronen. he he. Krya på dig gumman. Älskar dig

2010-03-17 @ 13:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0