Bedroom


Bedroom
Jag önskar att detta vore mitt sovrum. Här skulle jag ha legat egentligen denna dag. Just nu vill jag bara krypa ner under ett fluffigt duntäcke som är svalt och skönt, slå på lite SATC på tvn och sova resten av dagen.
Jag kankse måste erkänna mig som sjuk och kankse inte är så bra att "stå" ut längre.

Tänker tillbaka på tiden då man var sjuk när man var en liten flicka. Då bodde jag ofta hos farmor och farfar och blev så botskämd. Jag fick inte göra nått utan allting serverades på silverfat och jag fick äta popcorn mitt i veckan. Ibland lyxade farmor till det och hade smör popcorn också :) Det var tider det, tänk om det kunde vara så nu också :)

Kommentarer
Postat av: Anna Adbo

Sv: Ja! Visst gjorde hon min dag alltid. Helt otroligt att det finns sånna människor. Jag är helt tagen än!



Hur leker livet som MUA nu då? Känns goode längesen man hörde ngt ifrån dig nu. Tell me all!!



Btw, sjukt snygga möbler.. vart får man tag på dom?!

2010-04-06 @ 22:06:13
URL: http://nogg.se/AnnaAdbo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0