Akut Feber

På ungefär tio minuter så fick jag feber igår. Jag var pigg, glad och sprallig. Frågade älsklingen vad vi skulle hitta på på kvällen och sen hamnade jag på soffan framför Joey och när jag låg där kände jag hur dåligt jag började må. Jag började frysa och skaka men älsklingen tyckte jag var stekhet. Febertermometern visade på feber så jag blev liggande på soffan hela kvällen med stigande feber. I morse var den borta!

Jag sitter på jobbet nu och får se hur dagen ska gå. Har tagit två alvedon så jag kan då inte ha någon feber men en hemske hosat och ett bubblande i luftrören. Måste nog kolla upp detta om det inte blir bättre. Kan väl inte vara bra att få feber så fort och bubbel kan heller inte vara bra.

Just nu är det bara grumligt i ögonen men det är det enda. Håller tummarna att det förblir bra resten av dagen!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Huvva...krya på dig!

2010-03-25 @ 11:59:17
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Linnea

öh va?? Jag fick exakt samma, också igår!! :O

2010-03-25 @ 21:38:12
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0