Wish List




Snygga luftiga sommar blusar som man kan bära på flera olika sätt. En jeansjacka som kan dressa det mesta vardag som fest. Sen finns det så mycket snygga smycken, skor och accesoarer och det får man aldrig för mycket av. Här i bilden är det bara ett par skor och det är de som jag helst av allt vill ha just nu men det finns tre par till från Nelly som jag suktar efter men de passar bättre fram mot hösten, nu ska vi tänka sommar!! :P
Känns som att det snart måste bli en beställning från Nelly så dessa godsaker får komma hem till mig :)

Allt detta kommer från Nelly.se. Förutom detta så har jag tänkt beställa Neulash och testa om det funkar.
Har nån av er testat det?


Kommentarer
Postat av: lea

visst är han;) men vad säger skorna, som jag är avis...vill även jag hitta mig nå röda skor, allt(eftersom jag bara har svart;P) blir så mycket snyggare;)...men du har inte Maria fått ännu har ho inte gått över? och huset är ändå långt borta imorgon kväll kommer det nog bilder så du får se!;)

2010-06-15 @ 21:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0