Vill Ha Just Nu

Jag är så sugen på en snygg maxi klänning men jag har inte hittat någon ännu. Tror det lutar åt en svart så den går att ha till allt möjligt och så är man såklart mest bekväm i svart :P

Sprang genom Indiska påväg till Telia på lunchen och hant se att de hade hemma ett halsband jag spanat in. Hoppas att de har hemma det andra också då blir det att handla båda två. Skatteåterbäringen har kommit nu ;)
Jag trodde att jag skulle måsta betala skatt (då jag tagit hem en stor vinst på SPAX försäljningen i december) men jag skulle egentligen ha fått tillbaka ännu mer med skatten på vinsten åt upp lite men inte allt ;)

Dessa godingar skall bli mina :)



89:- Indiska

129:- Indiska


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0