Svettigt Värre

Idag skulle det regna enligt vädret så jag passade på att ta en liten sovmorgon. Tänkte först stiga upp med älsklingen strax före sju men sängen var så skön och så kom Baggis och mös med mig så vi somnade om till strax före nio. Då vi steg upp så visade sig att vädret inte alls var så dåligt så det bar iväg till öjebyn för ett pass i gymet. Stod 20 minuter på crosstrainern och höll på att flyta bort. Det var sjukt kvavt inne i lokalen!!
Sen blev det ett tungt pass på maskinerna så vi får se i morgon om jag har nån värk i kroppen :)

Har kommit in i ett nytt tränings stimm nu. Vill göra allt...ut och springa, powerwalk, inlines, cykel, gymet osv men tiden finns inte riktigt till att göra allt. Har i alla fall tagit gymet idag och i morn blir det nog en springtur innan jobbet och på torsdag en inlinestur med Mike om vädret tillåter :) Helgen kommer inte innehålla nån träning alls då vi ska till Umeå på Wheels så då blir det bara bilar :D

Nu skiner solen så jag hoppas det håller i sig tills jag slutar för dagen och ska på Nodo med Misa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0