Sovmorgonarnas Helg

I helgen har vi verkligen tagit det lugnt och sovit länge. Det har vart så skönt så :)

Dagen idag bjuder på lite veckohandling och så ska vi hälsa på lite familjemedlemmar. Måste tacka älsklingens morfar för allt han gör här hemma hos oss, vår lilla hustomte :)
Sen i eftermiddag ska vi åka till Luleå och titta på en bil åt mig. Har ingen aning om hur den bilen är att köra men om jag trivs med den så blir det märkesbyte. Jag som är så fäst i bmw, hur ska det gå :P

Ni får helt enkelt vänta och se men snart kankse jag har en nyare bil :)

Igår såg jag och älsklingen bröllopet. Låg i soffan hela dagen och tittade på alla fina bilder och allt folk. Verkligen en folkfest och de alla var så fina. Daniels tal till Victoria kunde så klart inte hålla ögonen torra utan här satt jag i soffan och grinade en skvätt, som så många andra under gårdagen :) När jag ser sådan lycka som vissa verkligen utstrålar så blir jag så förälskad i kärleken. Det är en sån underbar känsla som verkligen alla borde få uppleva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0