Sista Veckan

Nu är det sista veckan som jag jobbar deltid. Från och med måndag den 14 juni så jobbar jag heltid igen. Ska bli både skönt och jobbigt. Det har vart jätte skönt att vara hemma lite och hinna göra massa saker hemma men samtidigt så är det verkligen kasst med pengar då man bara har en halv lön men samma utgifter :P Så det ska bli skönt att börja få hela löner igen så man kan spara en slant om det kankse blir nån utlandsresa till hösten och så ska jag och älsklingen till Göteborg i Augusti :)

Har lagt schema för hela sommaren så jag vet redan nu hur jag jobbar och det är ett bra schema. Både dag pass och kvälls pass och nån söndagkväll ska jobbas och det innebär en ledig dag mitt i veckan. Skönt att man aldrig jobbar helg också (bortsett från fyra timar en söndakväll). Jag kan alltså vara med på alla roligheter som sker under helgerna och så hinner man alltid nått på kvällarna också =) Ser fram emot sommaren och nu hoppas vi bara på att det blir bra väder!

Husvisning för oss idag. Har egentligen inga förhoppningar då det säkert blir hög budgivning med drömma kan man och det har vi gjort. Vi vill verkligen ha en sjötomt men det blir säkert för dyrt så vi dämpar förhoppningarna :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0