SATC & Bio Snacks

Ikväll har vi här på BVT Sparbanken Nord SATC på schemat. Vi ska tillsammans allihopa gå och se den på bio och det är för att vi klarat en tävling med marginal. Så detta är som en bonus :)
Ska bli så roligt!

Har verkligen längtat efter att se filmen men jag har lyckats hålla mig tills denna dag. Funderar på vad jag ska ha som snacks ikväll. Är så tråkigt att inte tugga på något alls på bio så nått smarrigt måste jag få äta men vad?

Är det någon som har ett bra förslag på nyttigt bio snacks?


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vindruvor är perfekt att ha med sig..russin eller riskakor är också gott =)

2010-06-09 @ 17:01:53
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0