Operation

Så var det konstaterat att älsklingen har slitit av ett ledband i tummen så i morgon ska vi upp till Sunderbyn för operation. Hoppas nu att det går bra så han slipper gå gipsad allt för länge men läkarn sa 4-6 veckor gips och sen några veckor till för att träna tillbaka tummen. Suck!! Det dröjer ett tag innan han kan sadla ny cykeln igen :(

Sitter på Marinan nu och har en liten paus. Vi har jobbat hela kvällen men snart ser vi ett slut. Måste hjälpa min darling att få ner alla båtar i sjön som ska levereras i veckan då han inte kommer att kunna jobba nått mer denna vecka. Sista båten ska i sjön nu och sen ska alla båtvagnar stuvas in innan vi kan åka hem. Har tvättat några båtar och kan meddela att jag är ganska blöt om benen och fötterna. Mina tår är som isbitar så det blir en lång varm dusch när vi kommit hem och så ska jag nog stoppa tossingarna i duntofflorna :) Mina favvisar :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0