Mini To Work

Solen sken i dag på morgonen men med fötterna i mina nya KMB skor så kändes det kallt och besvärligt att sätta sig på cykeln så en "ursäkt" till att ta min nya lilla Mini till jobbet :)
Älsklingen var inte förvånad kan jag säga att jag tog bilen :P

Den går så fint och ska bli ompysslad redan ikväll. Igår blev det dammsugning av den men idag ska jag dammtorka och så har älsklingen handlat ett lackstift och en kåpa som ska dit. Det saknades en kåpa bakom hellyset så den har inhandlats idag så det inte kommer in fukt i lyktan och sen ska vi polera och vaxa bilen så den verkligen blänker och så sätta igen lite små stenskott med lackstiftet. Den ska bli så blank så :)

Roligt att pyssla om bilen igen..har legat på latsidan med det hela vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0