Hårförlängning Leverans

Igår hade jag mitt nya Clip-on set i brevlådan. Var såklart tvungen att testa det på en gång så jag stod och lagade mat samtidigt som jag sprang in på toan och satte i löshår mellan gångerna biffarna skulle vändas ;)
Kan tycka att håret är aningens tunnt, alltså lite hår på trenset men då det sitter i håret så märktes det inte alls utan var jätte fint. Färgen vart perfekt och smälter in i mitt eget hår utan nyans skillnad :)

Var sugen på att beställa hem microringar och sätta i håret som en "paermanent" förlängning men nu så känner jag att det var bra jag tog på clips. Är jobbigt att ha så här långt löshår!! Om sitt eget hår är så pass långt är det inte alls lika mycket jobb och besvär som med löshår, det blir bökigare på nått sätt då det inte sitter där i vanliga fall :P Skönt att kuna ta ut det efter nån dag och vara utan. Det tar ändå bara tio minuter att sätta i håret (utan styling).

Midsommar fin ska jag då vara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0