Clip-on Set Rapunzel Of Sweden

Igår kväll så klickade jag iväg en beställning på ett nytt Clip-on set. Mitt gamla är väldigt gammalt och slitet och dessutom alldeles för kort. Nu blir det en nytt, fräscht och längre. De hade skickat det i morse så jag har det snart. Så bra med snabb leverans. I love it!!

Beställde i färgen #33 Rödbrun. Jag har deras färgkarta hemma så det blir ganska identiskt med den färg jag har på mitt eget hår vilket är toppen.
Nu längtar jag och helst hade jag velat ha det idag men så snabt går det inte utan jag får vänta tills måndag då vi har helg nu :)


www.rapunzelofsweden.se


Kommentarer
Postat av: Lea

å så kul för dom, jag som var så säker på en kille;P rackarns att jag hade fel! nu NLL.SE;P

2010-06-18 @ 13:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0