Circus Sale

Den nya butiken i stan finnes till i Augusti och heter alltså Circus Sale. Jag gjorde ett besök där på min lunch och det var riktigt fina saker de hade. Massor med jeans och andra sorters byxor men tyvär så var det mesta för tråd smala personer, vilket jag inte är (ännu :P)
Jag testade ett par jeans, haremsbyxor och cykelbyxor men det blev inget dera...Såg några fina tischor och linnen också men just nu känns det inte så roligt att handla kläder då jag inte vet om jag kan ha det i slutet av sommaren så jag höll i pengarna för en gångs skull :P De fanns även skor men då i för stor size åt mig annars hade det gått en 50 lapp på dojjor ;)

Helt klart en butik man ska gå till ofta då de hela tiden kommer in nya kläder så vips kankse man faller över ett jätte fynd :) För dem som gillar kavajer och tröjor med axelvaddar och lite annolunda stil så vill man nog ha allt i butiken.

Ska jag orka gå på systemet efter jobbet?! Jag vill bara ha en flaska rosé ingenting annat. Är det värt det?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0