Beachen

Jag vill till stranden nu!!

Solen skiner inte allt för mycket hemma på vår gård på grund av soldiset men ute på havsbadet borde den skina mycket mer ;) Jag vill pressa och få lite färg. Gjorde tabben i går och satt med solen i ryggen och nu bär jag brottarlinne för alltid :P Inte vackert med ett vitt linne så jag vill jämna ut kanterna :)

Gårdagen blev riktigt bra med firande av midsommar hos svägerskan Kicki och Thomas. Grillning av god mat och en massa surrande. Helt klart en lyckad midsommarafton men idag är det midsommardagen och det innebär födelsedagsfirande av Thomas och så eventuellt travet i skeå. Beblandning med myggen kankse ska inflikas också...fy fan för myggen i år!!

Nu mullrade det till riktigt kraftigt här åvanför oss. Det åskar trots sol och blå himmel. Jag fattar inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0