100 % Med Start Idag

Nu sitter jag på jobbet och har påbörjat min 100 % anställning. Känns lite tungt idag att veta att jag ska jobba varje vardag under sommaren nu men det brukar gå bra och vi brukar ha så roligt ändå :)
Visst hade det vart skönt med 4 veckors semester men då inte älsklingen kan vara ledig så är det ändå så tråkigt att vara hemma och ledig själv så då kan jag lika gärna jobba. Vi får ta semester mot höstkanten istället :)

Är inte riktigt återställd ännu känns det som. Är alltid på mornarna som jag känner mig krasslig men under dagen försvinner det. Idag är lite av huvudvärken kvar och knas i halsen. Kankse att det är vädret eller min dåliga sömn i natt?! Rocky fem visades på tv i natt så älsklingen låg och såg den i sängen. Jag som alltid brukar somna bättre med ljud kring mig kunde verkligen inte somna, var alldeles för pigg och så var det varmt i sovrummet så först kring två tiden i natt föll mina ögon igen men de har öppnats ett flertal gånger under natten och där efter fyra tiden så bar det av på jakt efter en skrikgalen katt som ville ut. Jag blir galen på Baghera snart...vad har han fått för sig att stå och skrika som en galning mitt i natten för att han vill ut men då vi väl stiger upp så blir han skit rädd och ska gömma sig. Han ligger inte på plussidan!!
Jag vet att jag gör fel som stiger upp och släpper ut honom men efter att ha hört hans skrikande i flera timmar så orkar man inte mer och då släpper man efter och släpper ut honom. Han vet att om han skriker tillräckligt länge så får han som han vill och jag vet inte hur vi ska bli av med hans ovana?!


Kommentarer
Postat av: Asgeirlinn

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-05-10 @ 07:28:29
URL: http://asgeirlinn.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0