Wheels Internationals Umeå 2010

I kväll åker jag och älsklingen med Marcus i släptåg till Umeå för sommaren Wheels :) Alltid lika roligt! Och vädret verkar ska bli underbart så jag packar med shortsen och bikinin :)
Planen är att åka så fort som möjligt idag så vi får se när vi tar oss iväg, jag jobbar dock till 16.30 så efter det blire. Hade lite för mycket inplanerat igår kväll så jag han dess värre inte packa nått utan har frsökt samla ihop saker nu på morgonen men jag var ju tvungen att göra mig i ordning för jobb så jag hant inte så mycket :P Blir att snabba sig sen!

Ska bo hos Peter och Emmy som vanligt och denna gång Emmy är hemma för en gångs skull så det ska bli skit skoj! Hoppas bara att hon mår lite bättre efter sin feber i veckan... Kan bli en eller två cider under helgen kankse ;)
Ska hinna på stan i Umeå i morn också. Ska smita från utställningen en timme och kolla på lite skor, en jeans jacka och ett halsband.

Är det någon fler som ska på Wheels i helgen?


Corvette Z06 Wheels utställningen 2006


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0