Stram I Pannan

Nu har jag kommite hem från stranden. Det blev Hemlunda med Misa. Vindstilla och strålande sol :)
Har dock fått aningens mycket färg i pannan känner jag, det stramar lite just nu :P Men lite aftersun på det så går det bort. Jag har verkligen världens underbaraste aftersun som jag älskar. Den luktar helt makalöst gott och så är den naturlig, inga mineraloljor eller parabener som täpper till porerna. Jag handlade denna aftersun av Fritidsresor solexpert på Gran Canaria då jag var där med Misa. Synd som fan att den inte finns i Sverige! Vet att den ska gå att köpa på nätet, måste ta reda på vart bara :)

Middagen har landat i magen och vi svettas i soffan ett tag till innan duschen och Nodo med Misa. En riktig heldag med henne blir det :) Älsklingen ska till garaget ikväll och kitta det sista på Mustangen och spackla lite.

Jag vill ha en Iphone... jag har blivit mer och mer sugen på det då min Nokia aldrig verkar komma tillbaka och vara fungerande :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0