Swedish Grand Prix 2010

Nu har vi äntligen bokat våra biljetter till VM deltävlingen i C1 Offshore Racing i Uddevalla!!



Igår kväll gjorde vi bokningen så idag har jag printat ut biljetterna här på jobbet. Nu är det verkligen snart vi åker ner till västkusten :D
Jag längtar så ofantligt mycket. Det ska bli så roligt att äntligen Crille följer. Han har aldrig vart i Göteborg och jag som älskar den staden vill visa han hur fin den är. Sen så ska jag juh få träffa min älskade Paulina och hennes Filíp och så massa andra vänner som bosatt sig där nere. Som jag längtar nu!!

Hade bara vart ett stort plus om vi hade hunnit få vår nya bil innan vi åker. Eller rättare sagt älsklingens nya Pickup. Men men det kommer bli att vi åker ner i den gamla ska ni se så det blir en liten 1 ½ hytts pickup, utan farthållare och stötig fjädring istället för en dubbelhyttare men dubbla klimatanläggningar, farthållare och sprillans ny. Ni ska se att den nya levereras medans vi är borta :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0