So Little Time

I några dagar nu har jag känt en panik känsla sköljande över mig. Sommaren är verkligen snart slut och jag har inte hunnit göra nått som hör sommaren till känns det som. Jag har legat på stranden en dag, 1 ynka dag bara. Jag vill göra så mycket men det är så få helger så man hinner så lite. Jag vill ha semester som de flesta andra så man kan njuta av en båttur mitt i veckan och slippa klämma in allting under helgens få timmar. Man sover bort halva helgen vilket inte gillas!! Tänk om kroppen skulle orka vara vaken hela helgen utan sömn och ändå fungera som valigt igen på måndag :P

Ulvö regattan var i helgen så inte blev det nån tripp ner till Kramfors och Anneli och Nicklas.. Blir det nån annan helg istället? Vilken helg då? Nästa helg är det PDOL...ska vi dit eller ska vi skita i det?! Helgen efter det är vi i Göteborg på vår lilla semestertripp och sen är sommaren slut :( När ska jag hinna ta mysiga cykelurer i kvällssolen, en picknick i parken, årliga trippen till Storforsen, årliga trippen med mams och paps husbil.... ja det kommer vara mycket som inte hinns med denna sommar, får nog bara finna mig i det :/

Jag vill ha sommar året runt och nära till en vinterort så man bara kan åka dit en dag eller två om man är sugen på snö aktiviteter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0