Riks Bakis?!

Idag känner jag mig verkligen riks bakis. Jag kan inte vara det men jag känner mig så. Förmodligen solen, brist av sömn och en låång gårdag utan allt för mycket vatten.
Helgen i Umeå har vart skoj och härlig. Vädret har vart underbat!! Njutit som bara den av solen och ätit mig en glass faktiskt :) Har syndat på matfronten i helgen, blir så då man är borta...så det har slinkt ner ett skrovmål och en hemma grillad hamburgare men det ordnar sig i veckan. Träning.nu :)

Wheels var likadan som alltid. Trevligt med andra ord. Mycket fina bilar och mycket roligt folk.

Jag hittade inget på min lilla tripp på stan däremot. Trisst som fan men kan it hjälpas. Eller jag hittade ett par sandaler på skopunkten som jag vill ha men det fanns inte min storlek i färgen jag ville ha så det kanske blir att beställa dem istället. Ett par bruna gladiatorsandaler i size 38 tack :)

Nu jobbar jag kväll här på banken och det innebär en ledig dag i veckan. Som att jag ser fram emot tisdagen!! Just nu vill mina ögon bara falla igen och de grusar som attans men det är bara att bita ihop. Hemgång klockan åtta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0