Omslag

Idag är det väderomslag!

Jag låg ute i solstolen och halvslummrade ena stunden och andra stunden spöregnade det. Tack och lov så hade jag vaknat och tittat på klockan så jag hade gått in och vikt lite tvätt i källaren. När jag kom upp stod det spön i backen. Jag tackar för min fina förmiddag och håller det inte alls farligt att jobba nu ;)

Har hunnit klippa gräset på morgonen och insåg efter att ha klippt halva gräsmattan att jag kankse började lite väl tidigt. Många av grannarna har nog semester, tänk om jag väckte dem?! Startade nämligen gräsklipparen kring kvart i åtta i morse. Jajja det var ju lika bra att fortsätta när jag redan hade börjat :P

Kvällsjobb till 20.15 ikväll och sen ska jag och Misa göra annons. Hon ska lägga ut sin lägenhet på blocket så jag har lovat att hjälpa henne. Ska försöka hinna klart så fort som möjligt så jag får åka hem och förhoppningsvis hinna träffa en vaken man hemma. Han har vart så trött de senare kvällarna att han knappt haft ögonen öppna :P Mitt allergiska lilla hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0