Nedräkning

Jag har verkligen nedräckning. Jag kommer på mig själv att jag kollar på klockan 511 (femtioelva) gånger och räknar minutrarna sen sist jag kollade. Nu är det bara si och så länge kvar av denna arbetsdag innan jag får gå hem. En dag kvar i morn och sen rolig helg framför oss innan två arbetsdagar och sen ledigt och Göteborg. Som att jag är less just nu fast jag gillar mitt jobb. Måste få lite ledigt då det var såå länge sen. Har ju jobbat konstant i snart ett år.

Efter jobbet ikväll ska jag dra till kusin Lisa som inte glömt mig så hon ska frissa mig och sen blir det baske mig sängen. Inte bara soffan utan sängen. SATC boxen är i sovrummet så jag har kvällsunderhållning fast jag tror jag somnar ifrån ganksa fort :P
Har en ännu krassligare karl hemma. Han drog hem från jobbet tidigare för han hade fått feber och skit. Fy vad dålig tajming vi har!! Men vi låter inte det sinka oss i helgen.

Vart blir det förgalej på Lördag?


Kommentarer
Postat av: sandra

Härligt med ledighet! jo och det behöver vi alla nån gång. Hoppas du får det bra i helgen och en trevlig ledighet :)

2010-07-30 @ 09:25:54
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0