MysMys

Igår efter jobbet åkte jag hem och möttes av älsklingen och David halvt liggandes i soffan och glodde båt filmer på datorn. David fick stappla upp och sätta sig i frisörstolen speciellt framställd så han kunde vila sitt ny opererade ben på tv bänken och så frissade jag honom. Sen så mös vi i soffan resten av kvällenf ramför Sherlok Holmes och en tallrik med vattenmelon. Skön kväll men blev rätt sen så idag är jag trött. Kan bero delvis på vädret också dock!

Både Baggis och Tiger har sovit i sängen i natt, för första gången på jätte länge, så det har vart lite trångt och knivit at vända på sig. Baghera ska alltid ligga på mitt täcke och han är ju för söt så jag näms inte flytta på han utan jag flyttar mig istället...Bortskämda är de små liven verkligen! Jag och älsklingen delar på halva 180 sängen och två katter får den andra halvan ;)

Idag är det i vanlig tur och ordning jobb som gäller och på lunchen ska jag försöka hinna på en salong och inhandla en färgbomb. Mitt hår behöver lite fräschör. Efter jobbet hade jag egentligen velat åka lite lines men då vädret pissar på oss idag så blir det nog ett pass i gymet. Ska köra lite mer ben och biceps tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0