Mygg Natt

Det är olidligt varmt inomhus så i natt hade vi fönstret i sovrummet öppet. Jag tyckte att vi skulle sätta in myggfönstret  men älsklingen tyckte att det kommer ju aldrig in nå djur så det behövdes inte. Nu tror jag att han ångrar sig. Vaknade starx efter två i natt av att han låg och vred och vände på sig, han suckade ljudligt..precis som att han ville att jag skulle höra han och vakna och tycka synd om honom. Han hörde myggen, det var därför han inte kunde sova. Han hade blivit biten på armbågen, stortån och höften...Han måste vara allergisk för det var inga små blaffor. Det var alltså bara att tända lyset och sitta i sängen och invänta myggan. Jag hittade den och slo ihjäl den och vi la oss igen. Det tog inte lång stund förens han suckade likadant igen och det slutade med att jag jagade myggor till klockan var tre. Då hade jag hittat fyra stycken. Fönstret stängdes och värmen slog till istället.

Kankse att min sambo sätter in myggfönstret idag ;)

Jag som inte bryr mig om myggen, som kan sova i ur och skur blev ganska irriterad då han bara låg och suckade och blev förbannad. Gör nått åt saken! Döda dom, det blir inte bättre för att man suckar :P

Love u babe♥


Kommentarer
Postat av: Kicki

Men det bleev ju bättre, för när han sucka så vakna du och döda dom. Tadaa ;P

2010-07-07 @ 12:27:04
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: hehe okej :) ja de är verkligen jättefina :)

jobbigt det där med mygg, jag har mer än 20st på kroppen och det går inte att ha fönstret stängt på natten!

2010-07-07 @ 13:50:06
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0